2012/03/01

Pink Treasure Room Escape

Yeni oyun.

Oynamak için tıklayınız…Click to play…

6 yorum:

  1. Çekmeceden kağıt aldım

    YanıtlaSil
  2. Önce ışığı yaktım

    YanıtlaSil
  3. Yastığın altından kağıt aldım şifre yazıyor. şifreyi girdim çekmeceye anahtar aldım.

    Yatağın altından kağıt aldım. Halının altından kapak var

    YanıtlaSil
  4. Çekmeceden tornavida aldım kapağı söktüm ama şifre var

    YanıtlaSil
  5. Şekiller var. pencerede kare, dolapta üçgen ve yıldız var elimde. sıralama nasıl. yatağın altından kağıtı alamadım

    YanıtlaSil
  6. Kopyadır. Alltaki kitabı aldım içinde şekil var.
    Üçgen-kare-yıldız-altıgen açıldı
    Levye ile altın aldım galiba
    Levye ile yatağın altındaki kağıtı aldım.
    Renkler var, renkleri kapıya girince anahtar deliği çıktı. ve çıkış.

    YanıtlaSil