2012/03/19

One Scene 2

Güzel bir kaçış oyunu
Oynamak için tıklayınız…Click to play…>>>>

11 yorum:

  1. güzel bir oyun

    YanıtlaSil
  2. derginin arkasından kağıt aldım,kapıdaki MOON yazısını 90 derece çevirdim çekmeceye girdim zippo çakmak.

    YanıtlaSil
  3. takvimde ki çiçek resimlerini aylara göre çekmeceye girip huni aldım huniyi beyaz kaseye koydum yanıyor şimdi,ayrıca çekmecede çemberlerin şifresi var sanırım deneyeceğim,bir de 4 yazıyor orta çemberde.

    YanıtlaSil
  4. kolyedeki çemberleri büyüklük sırasın a göre çekmeceye girdim ve bıçak aldım.takvimin ordaki kutudan mango alıp bıçakla kestim bir küp aldım.küp dıolabın altındaki kutuya takılabiliyor

    YanıtlaSil
  5. yaktığım huni kül olmuş kaseyi alıp,kağıda döktüm bir şablon verdi küple karali kutuya uyguladım olmadı.

    YanıtlaSil
  6. kalp ve 5 yazan çerçeve kenarlarınınmış o şablon,sehpanın ordaki kutuya uyguladım siyah ve beyazları 2. küpümü aldım.

    YanıtlaSil
  7. takvime göre çizili 10 ve 21 deki yerlere taktım küpleri alt kutudan sigorta aldım.kapıya taktım

    YanıtlaSil
  8. şifre istiyor elimde sadece 4 ve 5 rakamları var.açmadığım bir kutu kaldı şifre orada sanırım

    YanıtlaSil
  9. kapının dürbünü açılmış beşgen 1 yazıyor,ordaki demirlere göre son kutuyu açtım,ampul alıp lambaya taktım,daire-kalp-yıldız-beşgen çıktı,dergide 3 yıldız vardı,

    YanıtlaSil
  10. 4531 girdim kapıya ve çıktım,teşekkürler...

    YanıtlaSil