2012/03/22

Myth of Pirates


Yeni kaçış oyunu.
Oynamak için tıklayınız…Click to play…>>>>

9 yorum:

  1. Siyah gemide yuvarlak parça
    Kapı karşıda iken sağdaki gemiden bir puzzle parçası
    Çekmecedeki puzzle yaptım kılıç aldım
    Su doku ise
    2143
    4321
    3214
    1432

    puzzle parçası aldım

    YanıtlaSil
  2. Çekmecedeki renkli yer ise sarı-mavi-yeşil-kırmızı anahtar aldım
    Sandığın kenarından puzzle parçası aldım

    YanıtlaSil
  3. Bayrağın rengine göre Hollanda ingilizce olarak Netherlands yaptım puzzle parçası aldım

    YanıtlaSil
  4. Resimde gözlerdeki noktaları sayınca 3542 çekiç aldım
    Sandığı açınca puzzle parçası anahtarla açtım

    YanıtlaSil
  5. Resmin solunu kılıçla tıkladım arkadan çekiçle kırınca puzzle parçası

    YanıtlaSil
  6. Son şifreyi bulamadım. uçan bir şey ile ilgili.

    YanıtlaSil
  7. dutcman yazılcak

    YanıtlaSil
  8. son şifre dutchman ve kerpeten alıyoruz.. onunla da kırmızı şamdanlardan soldakini kesip son puzzle parçasını alıyoruz..ve sonra anahtar ve çıkış:)Flying Dutchman fırtınalı havalarda Ümit Burnu civarında görüldüğüne ve denizcilere uğursuzluk getirdiğine inanılan efsanevi hollanda gemisi..

    YanıtlaSil
  9. Sağol adsız, teşekkürler:) yeni bir şey öğrendimm

    YanıtlaSil