2012/03/08

Mysterious Melodies

Yeni kaçış oyunu

Oynamak için tıklayınız…Click to play…

8 yorum:

  1. Koltuğun sağındaki saksıdan daire şeklinde bir item
    Yatağın oradaki saksı gibi bir yerden item

    YanıtlaSil
  2. Çekmecelerdeki puzzle yapınca anahtar aldım
    Su doku
    4123
    3241
    2314
    1432
    bir parça aldım

    YanıtlaSil
  3. Kırmızı elbiseli tablonun altındaki kasayı açtım anahtarla üçgen aldım

    Tablolar var renkli alttaki noktalara göre şifre
    623 testere aldım

    YanıtlaSil
  4. Mumların rengine göre yapınca bir parça aldım

    YanıtlaSil
  5. Gitarda 3840 yazıyordu. kenar sayılarını yapınca şifreli yeri
    üçgen-sekizgen-kare-daire pense aldım

    YanıtlaSil
  6. Testere ile saksafonun başını kestim bir parça aldım
    Pense ile yatağın soluna yaklaşıp yatağın üstünden aldım bir parça.

    Diğer sayılı çekmeceyi anlamadım

    YanıtlaSil
  7. Escapeden baktım
    9 1
    8 2 1
    3 2 1
    3 2
    sayıların toplamı
    kesici bir alet aldım onu da saate tıkladım bir parça aldım

    YanıtlaSil
  8. Kapı koluna puzzle parçalarını yerleştirip anahtarı alıp çıktım

    YanıtlaSil