2012/03/27

Mougle Cake Room Escape


Yeni kaçış oyunu
Oynamak için tıklayınız…Click to play…>>>>

1 yorum:

  1. resim parcelearı aldım dolaba 111 girdim takvimden cam kesici ve su aldım suyu siyah vazoya doktum bıcak sapı aldım cam kesiciylede duvardaki saati actım yelkovanı aldım onunlada balonu patlattım anahtar aldım anahtarla kapıyı actım mutfaga girdim karsıdan spatula aldım onunla sagdaki camı kırdım anahtar onunlada soldakini actım bir resim parcası ve anahtar o anahtarlada onun solundakini actım bıcagın diğer parcalarını sagdaki ve soldaki pufların altından aldım bıcagı birlestirdim pastayıc kestim anahtar aldım onunlada geri yapıp ordaki dolabı actım bir resim parcası ve anahtar resim parcalarınıda ordaki panoya yerlestirdim anahtarla sagdaki dolabı actım son resim parcasını aldım onuda panoya koydum bir anahtar daha onunlada kapıyı actım ve cıkıs

    YanıtlaSil