2012/03/13

Modern House Escape


Yeni kaçış oyunu Oynamak için tıklayınız…Click to play…>>>>

7 yorum:

  1. slm
    kutudan ampul
    tvnin sağ üstünde oyuncak koltuktan anahtar
    tvnin üstündeki kutunun altından kumanda
    raftaki bisikletin üstündeki kitapların arasında sarı A var
    sağ tarafki şapkanın altında da yeşil p
    mutfak dolabında sarı c ve beyaz s var
    ampulu banyoya taktım aynada daire

    YanıtlaSil
  2. yatak odasında valizin arkasında pembe e
    çekmece şifre istiyor
    üst orta çiçekli tabloya tıkladım renkleri tabaklar gibi yaptım ama anahtar lazım

    YanıtlaSil
  3. yemek masasının üstündeki tabloya çekiçle tıkladım kutuyu anahtarla açtım hafıza kartı aldım
    elimde bir şey var kartı ona taktım ama onu ne zaman nerden aldım bilmiyorum
    zaten şifre istiyor

    YanıtlaSil
  4. kumandayla tvye tıkladım renkler
    p b t s y k
    şifre escape renkli harflere göre
    ESCAPE yazınca çekmecenin şifresini verdi elimdeki şey

    YanıtlaSil
  5. yatak odasında soldaki dolabın sağ çekmecesinden tuhaf bi şey aldım
    onunla banyodaki aynadan pembe anahtar

    YanıtlaSil
  6. lavabonun içinde buzlu anahtar
    anahtarın buzunu tvnin solundaki mumlarla erittim
    yatağın üstündeki duvarda ki kasayı açtım anahtar ve masadaki tabakların rengiyle en son kırmızı anahtarı aldım koridorda soldaki kapıya taktım anahtarları ve çıkış

    YanıtlaSil