2012/03/18

Maroya - Escape the Bathroom

Yeni oyun
Oynamak için tıklayınız…Click to play…>>>>

1 yorum:

  1. ayy bu da oynanmamış yaşasın :)
    dolabın sağından levye
    havluların arasından küp sanırım
    dolabın raflarından 2 küp ya da kağıt bilmiyorum
    rafta mavi 2 var
    diğer ekran havluda kırmızı5 yazıyo altından küp
    makinenin altından küp
    levyeyle küvetin tıpasını çıkardım küp aldım
    klozet kapağından küp
    wc kağıtlığında yeşil 7
    banyo perdesinden küp ve ipucu var
    beyaz siyah siyah beyaz siyah makineye uyarladım küp aldım küp dediğim puzzle parçasıymış kapının yanında duvarda yerleştirilecek yer var
    banyo dolabına 527 yazdım açıldı
    sol kapağından puzzle
    mavi kırmızı sarı (rafta itemlerin rengi) kutuya uyguladım puzzle
    son parça da yeşil rafın sağında
    parçaları yerleştirdim
    aynı renkler birbirine değecek şekilde yerleştirdim alt kısmında anahtar aldım çıktım

    YanıtlaSil