2012/03/15

Ludo Room Escape


Yeni kaçış oyunu

Oynamak için tıklayınız…Click to play…>>>>

8 yorum:

  1. aa güzelim oyun oynanmamış hemen el atam :)

    YanıtlaSil
  2. soldaki perdeden ip
    ipe about yapınca ucundaki metali aldım
    dolapta yeşil oyuncakları aldım
    kırmızı oyuncaklı yerin şifresi kırmızı mavi yeşil sarı (oyuncakların küçükten büyüğe rengi) kırmızı oyuncakları aldım
    sarı oyuncaklı yerin şifresi 3801 (dolaba uzaktan yan şekilde bakınca görünüyo dolabın şekline bakın) sarı oyuncakları aldım
    diğer ekrandan yeşil oyuncak
    labirentli yerin çekmece gibi bölmesinden kırmızı oyuncak
    sehpanın altından ve üstünden mavi oyuncak
    lambanın ayağından kırmızı oyuncak
    raftan 3 tane oyuncak
    gazeteliğin yanından sarı oyuncak
    tablonun altındaki yeri iple bağladım tornavida aldım

    YanıtlaSil
  3. tornavida ile kırmızı ayıcıklı kutunun üstündeki vidayı açtım düğmeye bastım ayak bölümünden oyuncak aldım
    elimdeki metak parçayı lambanın ayağına taktım ipucu verdi
    yeşil ayıcıklı kutuyu yaptım 1 nolu saat 3 yönüne bakacak 2 nolu saat 6 yönüne 3 nolu 7 yönüne 4 nolu da 9 yönüne bakınca oyuncak ve ing anahtarı aldım

    YanıtlaSil
  4. ing anahtarı ile gazeteliği söküp aldımabout yapınca merdiven oldu soldaki pencerenin önüne koydum perdeyi indirip kağıt aldım
    kağıda göre kapının yanındaki düğmelere bastım oyuncak aldım renkler ve şekiller var buna göre
    sarı sarı
    yeşil mavi
    kırmızı
    sarı sarı
    kırmızı kırmızı
    sarı ayıcığı bu renklere göre ayarladım oyuncak aldım
    duvardaki çekmeceli bölümün sağına tıkladım tornavidayla açtım puzzleı yaptım orta çekmece açıldı oyuncak aldım

    YanıtlaSil
  5. aynı zamanda bu puzzlea göre
    kırmızı üçgen
    sarı kare
    yeşil yıldız
    mavi daire
    mavi oyuncaklı bölmenin şifresi sarı kırmızı yeşil mavi oluyo mavi oyuncakları da aldım
    sehpanın üstündeki kızma birader oyununa benzer şeyin üzerine koydum

    YanıtlaSil
  6. sehpadaki renkler (kızma birader gbi olan) üst mavi orta yeşil sarı alt kırmızı buna göre duvardaki çekmeceyi açtım oyuncak aldım
    harf şifresi kaldı ama bulamadım henüz

    YanıtlaSil
  7. harf şifresi "IOAE" oyuncakları aldığımız dolaptan rakam çıkarmıştık 3801 diye 0 bölümünde bi ahşap oynadı uzaktan bakımca bu harfler çıktı son oyuncağı aldım

    YanıtlaSil
  8. oyuncakları duvardaki çekmecenin üstüne yerleştirdim oyuncaklara tıklayarak labirenti yaptım üst köşedeki zar bölmeye düştü aldım
    zarı kızma biraderin ortasına kodum çekmeceden anahtar aldım çıktım
    ayy bu oyun çok iyi geldi :))

    YanıtlaSil