2012/03/07

Lost in Jungle

Cafe cafe yapımı yeni oyun

Oynamak için tıklayınız…Click to play…

9 yorum:

  1. selam...
    suyun içinde ortadaki taşı aldım,kulübenin olduğu ekranda ki kütükten dal aldım,dalı sol ekranda ki taşa tıkladım ucu sivrildi,yine kulübenin bulunduğu ekranda sol taraftaki ağaçtan taşla dal aldım sapan gibi,sağdaki ağaçtan sopayla ip aldım ipi dala tıkladım sapan oldu.ağaçtaki anahtarı düşürmem lazım ama sapanla taş atmam lazım taş bulamadım

    YanıtlaSil
  2. hayvan sayısına göre deniyorum olmuyor.ördekleri ,balığı kurbağayı saydım olmadı

    YanıtlaSil
  3. 3siyah ördek 2sarı ördek 1siyah ördek 3 sarı yani 3213 kürek aldım:)

    YanıtlaSil
  4. kürekle toprağı kazdım taş,taşla ağaçtaki anahtarı aldım evdeyim.ren kodunu çiçeklere göre yaptım kır.sa.ma.pem. para aldım

    YanıtlaSil
  5. hmm içerdeki şifreyi nasıl bulucas bakalım camlarla ilgiliolabilir ama...:(

    YanıtlaSil
  6. meyvelerde olmadı :( tüh yaa uçak kaldı öyle...

    YanıtlaSil
  7. bıçakla yastıı kestım para parayı sandığa taktım pil ,pili de uçağaışık yandı galiba şimdide benzin lazım:9

    YanıtlaSil
  8. amaan şimdide oyun takıldı neyse çıkıyorum.bitiremedim:(

    YanıtlaSil