2012/03/15

Let's Play Saki


Yeni kaçış oyunu Oynamak için tıklayınız…Click to play…>>>>

5 yorum:

  1. he bi tane daha buldum :)) caponca gibi umarım sorun olmaz

    YanıtlaSil
  2. çekmeceden kalem
    soldan v harfi
    ağaçtan L harfi
    sarı çekmecede 38164 +sheet yazıyo
    hemen solundaki dolabı açtı 38164 elma aldım sheet diye bir şey aldım
    tabloya göre ağacın altı
    alt sağ alt sol üst sol adaptör aldım
    elma sandığım anahtarmış pembe orta çekmeceyi açtım puzzleı yaptım 4927 çıktı yandaki düğmeye basınca anahtar aldım

    YanıtlaSil
  3. 4927 sandığı açtı merdiven çıktı yerden de coin aldım
    artık rafa ulaşıyorum raftan O harfi aldım

    YanıtlaSil
  4. coinı tavşan kumbaraya attım şifre istiyo
    anahtarla sarı masanın çekmecesini açtım kurbağa aldım bir de kağıt var kağıtta dolabın içindeki üzüm şifresi için ipucu var
    mavi pembe
    pembe pembe mavi
    mavi mavi
    pembe yapınca tornavida aldım
    tornavidayla ilk ekrandaki siyah yerin vidalarını açtım adaptörü yerleştirdim üzerine de kurbağayı koyunca fırlattı yazık duvara yapıştı :((
    duvardaki kurbağaya tıklayınca bölme açıldı sol=507 yazıyo ucu karo şeklinde olan çubuğa harfler yerleşiyo bi tane eksik

    YanıtlaSil
  5. elimdeki sheet denen itemle sarı çekmecedeki 38164 yazan yere tıkladım bfch harfleri çıktı tavşana uyguladım e harfi aldım yerleştirdim love çıktı itemi aldım
    7053 (LOVE=7053) mavi kutuyu açtı başka bi kutu aldım içinden anahtar çıktı kapıya takıp çıktım bitti güzel oyunmuş

    YanıtlaSil