2012/03/30

Japanese Style Room Escape

Yeni oyun
Oynamak için tıklayınız…Click to play…>>>>

2 yorum:

  1. DOLAPTAN ŞİŞE ALDIM

    YanıtlaSil
  2. ÇEKMECEDEN EL FENERİ,AKVARYUMUN OLDUĞU DOLAPTAN MAKAS ANAHTAR.O EKRANDAN MOR SANDIK VE PERDE GİBİ BİRŞEY.PERDEYİ MAKASLA KESTİM MOR SANDIĞIN ŞEKİLLERİNİ VERDİ BANT ALDIM.ANAHTARLA ÇEKMECEYİ AÇTIM,PİL VE TİRBİŞON ALDIM.ŞİSEYİ AÇTIM,İÇİNDEKİNİ ALDIM.PİLİ BANTLA SARIP MAKASLA KESTİM.ELFENERİNE YERLESTİRİP IŞIĞINI YAKTIM VE PERDENİN ARKASINDAKİ ODADAN KUTU VE ANAHTAR ALDIM.ODANIN KAPISININ KOLU ŞİŞENİN İÇİNDEKİ BORU VE DİGER PARÇAYLA BİRLEŞTİRDİM.ANAHTARLA CAMLI KAPIYI AÇTIM.ÇEKİÇ VE MERDİVEN YARISI ALDIM.DOLAPTAKİ ŞEKİLLERİ 3674 SAYISINA GÖRE YAPTIM.ÜÇGEN,ALTIGEN,YEDİ KENARLI,DÖRTGEN.MERDİVENİN DİĞER YARISI ÇEKİÇLE BİRLEŞTİRDİM.MERDİVENİ AĞACA DAYAYIP KUŞ YUVASINDAN BOYA ALDIM.ŞİŞEYİ SUYLA DOLDURUP AKVARYUMA DÖKTÜM.BOYAYIDA DÖKTÜM MAVİ SANDIĞIN RENKLERİNİ VERDİ.ANAHTARI ALIP ÇIKTIM.

    YanıtlaSil