2012/03/26

Japanese House Escape 5


Yeni kaçış oyunu Oynamak için tıklayınız…Click to play…>>>>

5 yorum:

  1. Çekmeceden bıcak
    Minderin altından makas
    Kapının yanındaki puzzle yapınca açıldı beyaz top aldım

    Kapının solunda ki kolları tabaklara göre yaptım. sopa aldım
    Kapının orada ki yukardaki noktaları saydım. 4735 açıldı dolap balık yemi aldım
    Tenceredeki topu alamadım

    YanıtlaSil
  2. Ağaçtaki topları sayıyoruz ve renk balonları asılı onlara göre 7353 idi galiba şifre bir sopa daha aldım

    YanıtlaSil
  3. Balonların orada küçük camın oradan tel aldım bir şey yapmadım daha

    YanıtlaSil
  4. kırmızı turuncu sarı yeşil

    YanıtlaSil
  5. renkleri girince dolaptan balık ağı alıyoruz ve balığı yakalıyoruz..bıçakla kesince içinden son top çıkıyor..onuda kutuya yerleştirince anahtar alıp çıkıyoruz.

    YanıtlaSil