2012/03/16

Goldfish Red Room


Yeni oyun. Oynamak için tıklayınız…Click to play…>>>>

12 yorum:

  1. tek başına oynamakta hiç eğlenceli değil:((

    YanıtlaSil
  2. ben de geldim. merhaba... birşey buldun mu?

    YanıtlaSil
  3. bi sarı sünger gibi bişe buldum bi para buldum sonra akvaryumdaki balığın şekline göre harfleri beyaz dolaba girdim item aldım kutu yani oda şifre istiyo (beyaz dolabı açan sıralama SYFG )BİDE O BEYAZ DOLABIN EN SAĞ YAN TARAFINDA SARI BALIKLARA GÖRE TIKLANCAK BİŞE VAR AMA ÇÖZEMEDİM HENÜZ

    YanıtlaSil
  4. ALDIĞIM KUTUNUN RENK ŞİFRESİNİ YAPTIM AMA HEMEN YOK OLDUĞUNDAN YAZAMIYORUM DUVARDAKİ RAFLARIN RENGİLE ALAKALI EN BAŞTAKİ YEŞİLDİ SONRAKİ SANIRIM YAVRUAĞZI GERİSİNİ DENERKEN AÇILIVERDİ TIK SESİ GELDİ YANİİÇİ,NDEN PARA ÇIKTI BU PARALARI KIRMIZI BALIĞA ATIYORUZ ATTIKÇA ALTINDAKİ SİYEH ŞEYDEKİ RAKAM DÜŞÜYO BENDEKİ 400DÜ 200 OLDU MESELA 2 100 LÜK ATTIM İÇİNE

    YanıtlaSil
  5. NİHALCEEE BURDAMISINNN:((

    YanıtlaSil
  6. RAFTAKİ SAATİN ARKASINDAN PİL ALDIM BAKALIM NEREYE TAKILCAK

    YanıtlaSil
  7. KIRMIZI BALIĞIN SOLUNDAN YERDEN ÇIBIK ALDIM ABAUT YAPIP TIKLAYINCA UZUYOR

    YanıtlaSil
  8. O ÇUBUKLA RAFTA DURAN DOLABIN KULBUNU ALDIM KUMANDA ÇIKTI ÇEKMECEDEN PİLİ ONA TAKTIM TV Yİ AÇTIM BALIKLAR ŞEKİL ÇİZİYOLAR SANIRIM 317 AMA NEREYE GİRCEMİ BİLMİYORUM YARDIMA GELİN LÜTFEN

    YanıtlaSil
  9. KİMSE YOKMU TAKILDIM BURDAAAA

    YanıtlaSil
  10. KALDIM DEDİĞİMDE BİŞE BULUYORUM :)) BİTTİ SONUNDA MADEM YARDIM ETMEDİNİZ KENDİNİZ BULUN ÇIKIŞIDA KOLAY GELSİN :))

    YanıtlaSil
  11. Perisu. biri olsa yanıt verir zaten.

    YanıtlaSil