2012/03/28

Fortune Heart Escape


Yeni kaçış oyunu
Oynamak için tıklayınız…Click to play…>>>>

7 yorum:

  1. Güzel gibi.
    Sandıktan taş aldım. büyük yıldız olan yerden sağdaki taştan taş aldım. taşlar duvara takılıyor.
    Ekranın birinden tabure aldım

    YanıtlaSil
  2. Taburenin ayağından aldım taş.
    Tabureyi sandığın sağına koydum

    YanıtlaSil
  3. Soldaki odada kolon gibi yerin solundan tornavida aldım
    Taburenin oradaki yeri söküp aleti aldım. soldaki odadaki ortadaki taşı aldım

    YanıtlaSil
  4. Bir de tornavidanın arkasından aldım taşı

    YanıtlaSil
  5. Mızrak gibi olan itemle kapının üstündeki aldım taşları yerleştirdim bitti

    YanıtlaSil
  6. en sağ ekranda sol altlarda biryerde bir kalp var ona basınca en sol ekranda ki mücevher alınıyor,perfect end.

    YanıtlaSil