2012/03/13

Diamond Beach Escape 2


Yeni kaçış oyunu Oynamak için tıklayınız…Click to play…>>>>

14 yorum:

  1. w de yumurtadan elmas
    h den muz alıp p deki maymuna verince bir elmas daha

    YanıtlaSil
  2. h de sağ altta bir elmas daha
    elmaslar h deki kapıya takılıyor ama iki tane daha lazım

    YanıtlaSil
  3. gmz H de karşı kapının sağında kürek var

    YanıtlaSil
  4. h de uzak akran ev ile parmaklıkların arasından bir yerden kürek aldım
    kürekle u dan ve v den elmas alıp elmasları takınca anahtarla kapıyı açtım

    YanıtlaSil
  5. slm barış
    s den bıçak aldım

    YanıtlaSil
  6. k da şifreli kağıt
    e de tornavida

    YanıtlaSil
  7. tornavida ile e deki tablonun arkasında kasa
    q da renk şifresi m s k y
    r de şifreli kutu

    YanıtlaSil
  8. renklerle n deki kutudan yeşil kalp

    YanıtlaSil
  9. bıçakla t den anahtar

    YanıtlaSil
  10. anahtar j yi açtı çekmeceye k daki kağıttaki şekilleri yapınca pembe kalp

    YanıtlaSil
  11. d den telefon
    telefonda numara 5396
    r deki kutuyu buna göre açtım
    alt sağ sol alt

    YanıtlaSil
  12. d de lavabodaki fayansı tornavida ile açtım yeşil anahtar
    g yi açtım
    c de kırmızı şişenin arkasında sarı anahtar
    kelebekler okların şifresini veriyor ama ben zaten açmıştım denemeyle
    sarı anahtar f yi açtı dvd den kırmızı anahtar
    b deki çekmeceden 5396 kırmızı kalp
    kırmızı anahtarla e den çekmeceden mavi kalp

    YanıtlaSil
  13. g deki kutunun şifresi 724 deneye deneye buldum
    kalpleri e deki kasaya geminin üstündeki renk sıralamasına göre takıp anahtar aldım
    gemiye binip gittim
    teşekkürler

    YanıtlaSil