2012/03/01

Crop Circles Secret

Yeni kaçış oyunu


Oynamak için tıklayınız…Click to play…

9 yorum:

  1. Çekmecedeki sudokuyu yaptım
    1432
    3241
    2314
    4123
    bir item aldım

    YanıtlaSil
  2. Puzzle yapınca çekiç aldım

    YanıtlaSil
  3. Masanın üzerinden daire aldım

    YanıtlaSil
  4. Kitapların arkasındanda şekil aldım

    YanıtlaSil
  5. Şöminenin oradaki şekilleri yapınca çekmeceye. pense aldım.
    Pense ile kanepenin kenarından şekil aldım

    YanıtlaSil
  6. Başkada bir şey bulamadım

    YanıtlaSil
  7. mehbuşum ben sol alt çekmeceye beyaz noktalarla UFO yazdım item aldım
    bi de mum renkleri ve ve telefon gibi itemin üstündeki rakamlara göre 49762 yazıp item aldım

    YanıtlaSil
  8. puzil derken hangi puzul ben bulamadim nerde puzel

    YanıtlaSil
  9. uzaylıların ustundeki şekilde ki yazının bas harflerini kullandım nato yazdım en son cekmeceye tornavida aldım teleskopu acıp son parcayı aldım ve cıktım

    YanıtlaSil