2012/03/10

Cottage Escape


Yeni kaçış oyunu
Oynamak için tıklayınız…Click to play…

5 yorum:

  1. SELAAM günaydın herkeseee başlıyorum umarım oynayan vardır

    YanıtlaSil
  2. tablodan saat çalışma masasından çark aldım saati 12 yapınca arkası açıldı çarkı taktım bi parçadaha lazım ama bulamıyorum oyun çok donuyor

    YanıtlaSil
  3. selam :)
    kitabın arkasından çark
    resimden saat
    saati 3:00 yapıp arkasına çarkı takıp çevirdim anahtar
    anahtarla çekmeceden aldığım nesneyi üstteki yuvarlak yere taktım yuvarlakları köşelerine götürdüm anahtar
    anahtarla kapıyı açtım

    YanıtlaSil
  4. içerde adamı çağırdım puzle yaptıp çıkan sayılara göre diğer yerden anahtar aldım çıktım başka yerdeyim

    YanıtlaSil
  5. nesneleri bulunca mahsen gibi yerde 6genleri sola taşıdım
    çarkta sürekli çevirip orta düğmeye basınca diğerlerinide ilave ettim hepsi dönüyor ve bitti :)

    YanıtlaSil