2012/03/17

Clostrum Part 2


Yeni kaçış oyunu
Oynamak için tıklayınız…Click to play…>>>>

9 yorum:

  1. http://www.cafecafegames.com/games/4026/clostrum-part-ii.html
    alternatif.

    YanıtlaSil
  2. slm mehbup cnm linki vermiş kaçmışsın olurmu ya hadi yardıma gel bekliyorum :))

    YanıtlaSil
  3. her yer labiren biyerden durbun buldum klavyeden n ye basınca aktif oluyo harita buldum dolanıyorum

    YanıtlaSil
  4. ah ah sonunda bişiler buldum durbunle gidince duvarda aklar var onları takip edince yeni yerlere girdim sonunda geziniyorum hala

    YanıtlaSil
  5. demir kapılı biyere geldim karsı duvara tıklıyınca duvarda ip ucu var

    YanıtlaSil
  6. şükür kapıda roma rakamlı şifreyi 2578 yaptım duvardaki ip ucuna gore içerdeki yer acıldı harita dediğim ip ucuymus onu aldıgım yerden kayaların ordan biyer acılmıs madalyon aldım onuda ilk ekranda sola donunce kapıda sembollü bi yuer vardı oraya taktım yandaki üçgen yerleri bıcakla cevirdim kapı acıldı

    YanıtlaSil
  7. odada taht gibi bişey var onun arkasındaki yeri ilk aldıgım ip ucunu orda yaptım yandaki kapı acıldı

    YanıtlaSil
  8. o kapıdan anahtar aldım geri geldim ilk sembollü kapıdan cıkıp sola dondum merdivenlerden inip kapıyı actım soldaki kapıdan girdim yerden bi anahtar daha aldım ama anahtar teleskopla gorunuyo

    YanıtlaSil
  9. anahtarlada rma rakamlı yerin ordaki kapıyı actım ve cıkıs

    YanıtlaSil