2012/03/12

Cave Escape 2


Yeni kaçış oyunu.
Oynamak için tıklayınız…Click to play…

5 yorum:

  1. Yerden kütük ve küçük taşı aldım.büyük taşı kaldırdım. 4 numara,aldım.

    YanıtlaSil
  2. yandaki büyük kayanın arkasında çekiç.yukardan sarkan ampulumsu şeyi çekiçle kırdım. 1 rakamı,aldım.

    YanıtlaSil
  3. sağ okla diğer ekrana geçtim.yerde beyaz kağıt,üstünde R yazıyor,aldım. tabutu kütükle açtım, 7 numara.çime tıkladım yana kaydı, 6 numara.

    YanıtlaSil
  4. rakamları kapının üstündeki boşluklara yerleştirdim.elimdeki küçük taşı,yerdeki dümenin üstüne koydum. 3 numara.

    YanıtlaSil
  5. ilk ekranın sağında görünen ağaca tıkladım,kılıç aldım.Kapının yanındaki barillerden birini açtım. 2 numara..
    kapının yanındaki renk düğmelerinin hepsini kırmızı yaptım, 5 numara...
    rakamların hepsini boşluklara yerleştirdim kapı açıldı :)

    YanıtlaSil