2012/03/17

Back from Atlantis 2



Yeni kaçış oyunu

Oynamak için tıklayınız…Click to play…>>>>

4 yorum:

  1. Çubuğun üzerindeki kırmızı bezi aldım
    Bezle taşların üzerini sildim.
    Mavi sandıktan anahtar aldım
    Balıkların renkleri ve kabarcıklarının sıralanışına göre renk şifresinden kürek aldım

    YanıtlaSil
  2. Kürekle mavi sandığın sağ tarafı kazılıyor sandık.
    @kopya alfabe yunan albesine göre
    gri taşa 2413 olarak 1,2,3,4 şeklinde basılıyor coin


    Kutuya camların kenarlarındaki sayıyoruz 5645 anahtar aldım

    YanıtlaSil
  3. Heykelin oradaki sutuna göre kolları yapınca kapı açıldı
    Vazonun yanından sopa aldım, dışardaki midyeye vurdum anahtar aldım
    Anahtarları sandığa takınca coin aldım.Coinleri evin kenarına yerleştirdim.
    İçerdeki lazer kalktı

    YanıtlaSil
  4. Ekranın birinden taş aldım. onunla içerdeki şeyi kırıp, mavi şeyi alıp sutuna taktım. bitti.

    YanıtlaSil