2012/03/27

After Model Cars Escape

Yeni oyun
Oynamak için tıklayınız…Click to play…>>>>

9 yorum:

  1. slm karsı vazodan bıcak yastıkların arkasından cekiç testere

    YanıtlaSil
  2. tstereylecocuk yatagının yanındaki ruloları kestim araba

    YanıtlaSil
  3. yeşil kamyonu kırdım ceckiçle araba cekmecede puzzele yaptım araba cekmeceye tablodaki 9169 girdim t.vida gibi bişi

    YanıtlaSil
  4. slm
    yastığın altından testere ve çekiç
    tablonun arkasında ok işareti
    soldaki semaverin üstünden bıçak
    bir sağ ekranda kumaşlardan testere ile araba
    çekmecedeki yeşil tuşlara ok işaretini yapınca kazma
    üçgen pazılı yapınca araba
    araba tablosunda 9169
    tablonun altındaki saksıdan kazma ile araba
    9169 çekmeceden keski
    çekiçle yeşil kamyondan araba
    kapının solundaki ağaçta p var yeşil tuşların basım sıralaması tornavida aldım
    kapının sağındaki arabadan bıçakla araba aldım
    tornavida ile robottan araba
    keski ile yatağın ayak ucundan araba
    çekmecedeki renkleri atlı karıncaya göre kırmızı mavi sarı yeşil kırmızı olarak yaptım okları levye aldım
    levye ile beşikteki arabanın tekerleğinden aldım son arabayı
    çekmeceye taktım hepsini
    anahtar alıp çıktım
    teşekkürler

    YanıtlaSil
  5. slm secem
    pardon seni görmemiştim sayfayı yenilememiştim yazıyorum diye

    YanıtlaSil
  6. t,vida dediğim seyle yatagın altını actım bi araba daha

    YanıtlaSil
  7. cekmecedki renkleri atlı karıncanın ustune gore yaptım oklarını bir item

    YanıtlaSil
  8. o itemlede cocuk yatagının ustundeki arabanıntekerini actım bir araba daha bu arada o arabaları cekmeceye yerlestiriyorum

    YanıtlaSil