2012/03/26

2012 Escape - Hospital


Yeni kaçış oyunu
Oynamak için tıklayınız…Click to play…>>>>

15 yorum:

  1. Bir süpürge aldım. kapıların olduğu ekranı süpürdüm bir şey olmadı.
    Karşı kapıdan içeri girdim yerdeki teli aldım,şifre var.

    YanıtlaSil
  2. Telle baltalı olan yeri açtım, baltayı aldım
    İlk ekranda sağdaki boruyu kırdım balta ile

    YanıtlaSil
  3. Dİğer ekranda sağdaki kapıdan girdim çekmeceyi açtım boru ile, şırınga aldım

    YanıtlaSil
  4. Şırınga ile soldaki dolabı açtım. renkli kutuya. ilkyardım kutusundaki renkleri yaptım
    yeşil-kırmızı-mavi-kırmızı
    anahtar aldım

    YanıtlaSil
  5. Anahtarla kilitli odadan içeri girdim. tabelada 89516 yazıyor
    renkleri ise süpürdüm yerdeki renkleri yaptım.
    sarı-? denerken oldu- kırmızı-sarı tornaviida aldım

    YanıtlaSil
  6. Tornavida ile sayı şifresi olan dolabın altındaki çekmeceyi açtım bıcak aldım

    YanıtlaSil
  7. Bıcakla diğer ekrandaki mavi kutuyu açtım anahtar aldım

    YanıtlaSil
  8. selamm
    sağdaki ekrana geçtim süpürge aldım
    sola gittim yeri süpürdüm renkler çıktı
    acile girdim yerden tel aldım
    telle acil kapısının yanındaki kutudan balta aldım
    baltaylan ilk ekrandaki kapının sağından metal parçası aldım
    metal parçasıyla koridorda sağ kapıdan girince karşıdaki çekmeceyi açtım şırınga aldım
    şırıngayla aynı ekrandaki dolabı açtım renk kutusu çıktı
    yeşil kırmızı mavi kırmızı (ecza dolabındaki şişelerin kapak rengi) anahtar aldım
    anahtarla koridorda soldaki kapıyı açtım
    sarı mavi kırmızı sarı (süpürdüğüm yerdeki renkler) yapınca tornavida aldım
    sedyede 8951 yazıyo acildeki çekmeceye girdim rakamları testere aldım
    testereyle kapının üstündeki boruları kestim
    tornavidayla acildeki alt çekmeceyi açtım bıçak aldım
    bıçakla en sağdaki ekranda mavi kutuyu açtım anahtar aldım
    kapıya taktım çıktım

    YanıtlaSil
  9. 8951 sonsayı değil G harfi. çekmece açıldı testere aldım. testere ile kapının önündekileri kesip anahtarla çıktım

    YanıtlaSil
  10. aaa emhbuşum görmedim canım yalnızım sanıyodum

    YanıtlaSil
  11. Selam bebeğim:D teşekkürlerrrr

    YanıtlaSil
  12. ay mehbuş dicedim ne demişim öle :)) selam meleğim

    YanıtlaSil
  13. Cafenin oyunları güzel olur dedim, yani biraz da kolay:D görüntü kötüydü

    YanıtlaSil
  14. ya di mi çok iğrençti ıyyy ben de cafe olmasına kandım :))

    YanıtlaSil
  15. Aynenn:D teşekkürlerrr canım benim

    YanıtlaSil