2012/02/29

Ziga's Robbery 2

Yeni kaçış oyunu



Oynamak için tıklayınız…Click to play…

10 yorum:

  1. yav pardon ama kolay diyip cikip gidiyorsunuz bari ip uclari verinde bizde kendimizi gelistirek bitirek cikak

    YanıtlaSil
  2. DAYANAMADIM GENE YAZAYIM :))anneme çekmişim heralde:)) meyve sepetinden level 5 in keycardını aldım bilgisayarın olduğu ekranda level 5 keycardı tıkladım açıldı ordanda level6 nın keycardını aldım kitaplıktanda level 1 in keycardını aldım

    YanıtlaSil
  3. meyvelerin olduğu ekranda tam karşıda level 1 kilidi onu açtım tornavida aldım 3 cü ekranda sağ altta sarı ok işaretine tıkladım bi keycard daha aldım level 2 yi açıyo 2 ci ekrandaki açtım onuda gene tornavida aldım

    YanıtlaSil
  4. tornavidayla açılan yerdende level 3 ün keycardı alındı

    YanıtlaSil
  5. level 3 ün kilidini bulamıyorum ama:))

    YanıtlaSil
  6. level 2 nin keycardını aldığımız yerdemiş level 3 ün kilidi onuda açtım fuse aldım 3 fusem oldu bunları bilgisayarın üzerindeki alete takıcaz ama takılmıyolar okuyan varsa yardım lütfen

    YanıtlaSil
  7. aa yok oraya değilmiş fuselerin takılacağı yerler gölge şeklinde fuse 1 level 3 ün olduğu ekranda mesela böle bulup takıyoruz yerlerine sonrada pc nin üzerindeki alette yeşil butona tıklıcaz sanırım

    YanıtlaSil
  8. evt o alettende level 4 ün keycardı alındı kilidi kitaplıkta takınca tornavida aldım ilk ekrandaki yeri açtım level 7 kartını aldım level 7 açılınca yerdeki kutunun şifresini verdi o kutudanda emerald ging die bişe aldım kapıda açılmış çıktım evet kolaydı 9 dakkada çözmüşüm:)) yorum yazmaya harcanan zamanıda çıkarsak 5 dakkada bitmiş:))

    YanıtlaSil