2012/02/17

Yellow Room Escape

Yeni kaçış oyunu


Oynamak için tıklayınız…Click to play…

3 yorum:

  1. ayıdan kalem ağaçtan anahtar
    resimlerin arkasındaki yüzü güldürdüm
    vantilatörden yuvarlak
    dolaptaki yüzü güldürdüm
    anahtarla sol dolaptan çekiç
    kalemle klimanın sağındaki kağıda tıkladım şifre
    şifreyle açtığım yerdeki ve yanındaki yüzleride güldürdüm
    müzik setindeki harflere göre klimanın altındaki yerin renklerini yapınca çıkan yüzüde güldürdüm
    yuvarlağı kapının soluna taktım iki tane daha lazım

    YanıtlaSil
  2. çekiçle kapının sağındaki camı kırdım yuvarlak alıp taktım sol tarafa
    klimanın üstünden tornavida alıp kapının yanındaki yeri açtım yüzü güldürünce papatya resminin altından son yuvarlağı da aldım kapının soluna takınca kapı açıldı çıktım
    teşekkürlerrr

    YanıtlaSil