2012/02/27

Yacht Room Escape

Yeni kaçış oyunu.



Oynamak için tıklayınız…Click to play…

7 yorum:

  1. sol kanepenin altında yeşil maça
    leptopun altında kırmızı karo
    sehpadan saat
    sağ fincanın altında pil

    YanıtlaSil
  2. sağ koltukta pil
    sağ dolap üstünde saat
    saate pil takınca 12:00
    diğer saatede taktım pili
    sol taraftaki çekmeceleri üstekini sabah alttakini öğleden sonra ayarına getirdim
    iki zar ve mavi kupa

    YanıtlaSil
  3. sağ saksıda siyah sinek
    kağıtların renk sırasına göre sehpanın çekmecesinde usb

    YanıtlaSil
  4. pc ye kitaptaki gibi laptop yazınca açıldı
    usb yi taktım

    YanıtlaSil
  5. google çeviriye baktım yüzü iyi seçmek gibi bişeyler yazıyormuş pc

    YanıtlaSil
  6. ? pi c v
    kanepenin arkasındaki yeri açıp zar aldım
    5313 zarların sayısı
    çıktım
    teşekkürlerr

    YanıtlaSil