2012/02/09

Winterish Room


Yeni kaçış oyunu.


Oynamak için tıklayınız…Click to play…>>>>

24 yorum:

  1. MASANIN üstünden tas aynı yerin arkasına doğru merdiven gibi birşey aldım şöminenin sol tarafındaki lambayı aldım sağ tarafa taktım yaktım aşağıda yarım harfler vardı lambayı yakınca dagb harfleri çıktı onuda komidine yazdım tornavida ve sayılar var tornavidayla odunların altındaki yeri açtım anahtar ,,, anahtarlada raftaki yeri açtım çakmak aldım ordan komidinin üstünde heykel gibi birşey var küçükten büyüğe top sıralaması tabağın içindeki renkleri küçükten büyüğe kırmızı,sarı ,yeşil ve mavi onuda şifre yerine girince bir dergi onuda şömineye odunların üstüne atıp yaktım merdiven gibi şeyide koydum üstünede tası sonracığıma kaldım

    YanıtlaSil
  2. şöminenin sag taraftan mor lamba aldım sola taktım actım yere yansıyan şifreyi çekmeceye girdim tornavida aldım renkli rakamlar var tornavidayla şöminenin sol yerdeki yeri açıp anahtar aldım onlada bibloların oldugu yeri açıp çakmak aldım ayrıca ızgara,dergi ve bardak gibi olanı şömineye yerleştirip çakmakla yaktım mumlarıda yaktım

    YanıtlaSil
  3. mumlarıda yaktım ama ne işe yaradı anlamadım

    YanıtlaSil
  4. haha şöminenin sol tarafından değil sağ tarafından aldım lambayı ayrıca sağa değil sola taktım

    YanıtlaSil
  5. bu yaştan sonra sağı soluda karıştırdık

    YanıtlaSil
  6. asude bişey bulabildinmi hiçbirşey bulamıyorum ben

    YanıtlaSil
  7. bulamadım kaldım kopyalardanda birşey anlamadım

    YanıtlaSil
  8. slm
    yerdeki harfli yeri açtğmz tahtann altndan kağt

    YanıtlaSil
  9. mumları yakıncada üstlrne tklaynca renkler çıkıyor

    YanıtlaSil
  10. dolaptaki renkli sayılara göre renlerin rakamını çekmeceye gircez

    YanıtlaSil
  11. pencereye taknca kulpu buz parçası

    YanıtlaSil
  12. tasa attk buzu eridi tası aldık

    YanıtlaSil
  13. aynanın ordaki buğulu yere tutunca tası çekmecedeki şifre yeri çıktı

    YanıtlaSil
  14. tamam buldum tahtanın altından aldığın kağıdı mumlara tutunca renk veriyor onuda komidindeki sayılarla karşılaştırınca 4819 onuda şifre yerine girince sanırım camın kulpunu aldım

    YanıtlaSil
  15. çekmeceye uygulaynca
    dürbün aldık

    YanıtlaSil
  16. dürbünle penceredn baknca çekmece şifresi
    anahtar ve çıkş
    tşkler

    YanıtlaSil
  17. nihayet bitti emeğine sağlık asude

    YanıtlaSil
  18. size tesekkurler tahta parçasındaymıs marifet

    YanıtlaSil