2012/02/29

Viking House Escape

Yeni kaçış oyunu


Oynamak için tıklayınız…Click to play…

8 yorum:

  1. selam odada alınabilen ne varsa aldım ip çanak cam kap kase kürek ve ipi çarklara taktım kolu çevirdim açılan yerden bıçak aldım bıçakla asılı duran kabı aldım yerdeki çıkıntıyı kürekle kazdım büyük kabı oraya koydum meşaleyi çakmak taşlarıyla yaktım,soba gibi şeyden küçük kaseyle kömür aldım gömdüğüm kazana koydum meşaleyle yaktım çanta gibi bişey vardı onuda direkteki çiviye taktım körükmüş bikaç kez körüğe tıkladım ateş kor oldu, sağdaki çatlak gibi yanyana duran şeylerden ortadakini bıçak kesti ama bişe olmadı alamadım kaldım öyle yardım

    YanıtlaSil
  2. benim kim oldumu merak ediyosunuz demi :)) oysa ben mehbupu ve dieğr arkadaşları çok iyi tanıyorum nerdenmi? ben @ksi33 ün kızıyım:)) artık bende aranızdayım belki annemi hatırlarsınızhepinize selamı var:)

    YanıtlaSil
  3. noolmuş bu siteyee:( eskiden biri yardıııım dedimmi herkes koşardı:((

    YanıtlaSil
  4. yiğit2005 abiii sendemi yoksuunnn:((

    YanıtlaSil
  5. heleşükür birazdaha ilerledim tavandaki kirişlerin üzerinde anahtar var aldım sağdaki sandığı açıp çekiç aldım sağ duvardaki demir kızmı aldım çekiçle ve üzerine cem kaptaki suyu döküp ateşe koydum sonra geri aldım şimdilik bukadar:(

    YanıtlaSil
  6. ohh bee çıktım her nekadar yardımcı olmak istemesenizde hııh:)) bidahada gelmem buraya zaten

    YanıtlaSil
  7. Perisu görmedim, eline sağlık.

    YanıtlaSil