2012/02/14

Valentine Day Escape


Yeni kaçış oyunu.




Oynamak için tıklayınız…Click to play…

14 yorum:

  1. Mutfaktan kalpin içinden anahtar aldım

    YanıtlaSil
  2. Anahtarla çekmecenin içinden makara aldım

    YanıtlaSil
  3. Topların üzerindeki çizgileri sayıp denedim şifreli yeri olmadı

    YanıtlaSil
  4. slm
    koltuktan item
    sehpann önünden bıçak
    tezgahtan kalpli kutdan anahtar
    masann üstnde pastadn mumdan bıçakla kalp
    çekmecedn anahtarla makara
    kapının yanındaki çiçeklern sayılarna göre kitaplarn renk sıralamasına göre 4231 yapnca çekmecedn makas

    YanıtlaSil
  5. masan örtüsünü kestm kırmz bez

    YanıtlaSil
  6. Kanepede minderin altından çubuk gibi bir item aldım

    YanıtlaSil
  7. iple makası birleştrdm kalp

    YanıtlaSil
  8. Çubukla pencereyi açtım kalp aldım
    selam kedi bakayım yaptıklarına

    YanıtlaSil
  9. bir tane kalp kaldı, buzdolabın şifresi

    YanıtlaSil
  10. kitaplarn ordaki pencere açıldı çubukla

    YanıtlaSil
  11. topların çizgileri oraya oldu 2414 açıldı kalp

    YanıtlaSil
  12. yani buzdolabına. kalpleri takıp çıktım
    Sağol kedi:)

    YanıtlaSil
  13. tşkler mehbup :)

    YanıtlaSil