2012/02/06

Toaran Room


Yeni kaçış oyunu.


Oynamak için tıklayınız…Click to play…>>>>

17 yorum:

  1. slm.
    koltuktan makas dolapdan şişe tabakların altından tornavida

    YanıtlaSil
  2. tornavidayla duvardaki yazıyı söktüm
    fincan kurabiye ve koltuktaki gözlere göre 3 rengi buldum diğerleri deneme yanılma tu.pe.be.ye. açık mavi dolapdan kutu aldım

    YanıtlaSil
  3. makasla kutuyu açtım kart kartıda oyuncağın sol kulağına taktım gözleri fırladı çekmeceyi açtım kitap aldım bu arada şişeyi açamadım

    YanıtlaSil
  4. resimde 2 var dolabın solunda 6 kitapda oklar var

    YanıtlaSil
  5. 2356 DOLAP AÇILDI

    YanıtlaSil
  6. ŞARAP AÇACAĞI ALIP ŞARABI AÇIYORUZ. ŞARABIDA DUVARDAKİ RESME DÖKÜYORUZ

    YanıtlaSil
  7. TAKILDIM ŞİMDŞİ

    YanıtlaSil
  8. plakada 9 rakkamı
    2956 çekmeceden türbişon şişeyi açtım duvara döktüm

    YanıtlaSil
  9. ben neden dökemiyorum şu şişeyi vyaw

    YanıtlaSil
  10. koltuk sol da bebek sağda olan ekranda duvara döküyoruz
    bebeğin gözlerini yapamadım

    YanıtlaSil
  11. yanlış yere deneyip duruyormuşum ;)

    YanıtlaSil
  12. kitapdaki oklara göre yapmaya şalışıyorum olmuyor gözlerde kaldım

    YanıtlaSil
  13. selam,masada sıra ile çatal-bardak-tabatepsi kaldırılınca bir ipucu çıkıyor ama anlamadım

    YanıtlaSil
  14. selam edsız galiba 5 renkli ip ucu içindi 3cüsü beyaz olucaktı ben beyazı deneme yanılma bulmuştum

    YanıtlaSil
  15. Sol yanak 1 kere
    Sağ yanak 2 kere
    Sol göz 2 kere
    Sağ göz 3 kere anahtar aldım çıktım

    YanıtlaSil
  16. bence renk şifresi fincanlarda idi,kitap turuncu fincan içi ve masadaki ipuçlarını anlamadan çıktım.

    YanıtlaSil