2012/02/23

Sunflower Room


Yeni oyun. İyi oyunlar
Oynamak için tıklayınız…Click to play…

5 yorum:

  1. masanın ayağından yeşil top alıp lambanın üstündeki kırmızı şeye attım aldım onu
    pencerenin altındaki dolabın sağından kitap altından falçata aldım

    YanıtlaSil
  2. kitaptan falçata ile sarı kare

    YanıtlaSil
  3. slm
    yukarda lambann orda kalp var
    ay çiçeğnin sağ üst köşesine doğru tklaynca ok şekli çıkıyor
    arka yüzü gözüküyor bi kalpte orda var
    odann çeşitli yerlernde yıldız kalp çiçek şekli var
    resm çerçevesinn arkasnı çevirdğimizde yıldz resmi
    uzun dolabn solunda kalp ve şekiller yerleştrecek yer
    2 yıldz 7 kalp 4 çiçek buldum
    bide bardaktaki çay kaşığnda kalp 8 oldu ve dolap açıldı
    mavi üçgen çıktı
    şekilleri dolabn soluna yerleştrnce sol dolap açıldı ve kutu çıktı
    kutuyu uzun dolabn üstündeki şekle göre tklaynca açıldı kart
    sağ sol sağ sağ sol sağ sol sol
    kartı ayçiçeğndeki giriş yerne taknca çiçek aktif oldu
    kitaptaki sayılara göre çiçeğn yapraklarna tklaynca anahtar ve çıkş
    tşkler

    YanıtlaSil
  4. saol kedi yarım bırakmak zorunda kalmıştım

    YanıtlaSil