2012/02/23

Ship Model Mystery

Yeni kaçış oyunu.

Oynamak için tıklayınız…Click to play…

7 yorum:

  1. ortadaki gemide sandalın altından daire
    renk sıralaması var y k m s
    bir sağ ekranda sağdaki gemi ambarından altıgen
    sağdaki dolapta üçgenli pazılı yapınca tornavida

    YanıtlaSil
  2. 112
    56 56
    28 28 28
    15 13 15 13
    11 4 9 6 7
    spatula aldım

    YanıtlaSil
  3. 1234
    4321
    3142
    2413
    levye aldım

    YanıtlaSil
  4. ilk ekran sağ köşedeki geminin kırmızı yelkenindeki şekli yapınca baklava parça
    yeşil kırmızı mavi sarı yapınca üçgen parça

    YanıtlaSil
  5. ilk ekran karşıdaki gemiden tornavida ile üçgen aldım
    spatula ile saksıdan daire
    at arabasındaki rakamlara göre çekmecedeki şekli saat gibi düşünürsek 2 5 9 11 rakamlarına denk gelen yuvarlaklara tıklayınca çekiç aldım
    çekiçle kapının solundaki tuğlalardan kare parça
    parçalar kapıya takılıyor bir parça eksik

    YanıtlaSil
  6. son parça levye ile atın kuyruğundan alınıyor
    çıktım teşekkürler

    YanıtlaSil