2012/02/27

Revenge of Angry Tomato

Yeni kaçış oyunu.



Oynamak için tıklayınız…Click to play…

10 yorum:

  1. koltuktan ip ucu saksının ordan kolu cevirdim

    YanıtlaSil
  2. tvnin altından vidaları acmak için bişi buldum butun vidalı yerleri acıyorum

    YanıtlaSil
  3. hepsini yaptim sifreyi nasil yazacam bulamadim elimdede uc dort pembe tas kaldi

    YanıtlaSil
  4. gri anahtarıda buldunmu doktor birde şifreyi kapıya atıyorum 1=9 yazıyo diyelim onu 1. sayı ya 9 yazıcaksın

    YanıtlaSil
  5. yılıdz gibi taslarsa onları 2. ekranda sag alt kosedeki yere koyucaksın

    YanıtlaSil
  6. butun sifreleri topladım dısarı cıktım simdi orda geziniyorum

    YanıtlaSil
  7. dısarda tuglayla domatezi kovdum kutuyu duvara yaklastırdım sarı anahtar aldım içeri girdim acılmayan 2 kutuyu actım itemleri yerine taktım anahtar kart aldım onuda dısardki kapıya taktım ve bitti

    YanıtlaSil