2012/02/01

Puzzle Trap 8


Yeni kaçış oyunu


Oynamak için tıklayınız…Click to play…>>>>

7 yorum:

  1. en sağ kapıyı açınca pazıl parçası
    merdivenden çıkınca heykelden kulaklık
    kulaklığı alt katta en soldaki maymuna takınca pazıl

    YanıtlaSil
  2. çerçeveye tıklayınca başka yere geçtim merdivenlerden çıkınca iki pazıl buldum ve kolları aşağı indirdim

    YanıtlaSil
  3. ilk ekranda merdivenlerden çıkınca gördüğüm şekilde en sağdaki yukarda diğer kollar aşağıda yapınca ilk ekran sağdan göz aldım sol taraftan merdivenden anahtar aldım üst kattan heykel ve bir kaç tanede pazıl buldum şimdi diğer şekli yapmaya gidiyorum yani sadece ikinci kol aşağıda
    çerçeveden geçince maymuna gözü taktım pazıl aldım merdivenden çıkınca sağdaki yeri anahtarla açtım pazıl aldım

    YanıtlaSil
  4. pazılları çerçeveye taktım iki parça eksik

    YanıtlaSil
  5. elimdeki heykeli ikinci kolun altına denk gelen yere koydum alt katta kolu indirip kaldırdım heykel kırılınca pazıl aldım

    YanıtlaSil
  6. en sağdaki kolu indirip diğerleri yukarıdayken diğer tarafta üst katta duvardaki yer açılmış ağzı da ordan alıp maymuna takınca son parçayıda alıp pazılı tamamlayınca çıktım
    oyun için teşekkürlerrr

    YanıtlaSil