2012/02/05

Poopo Escape 6


Yeni kaçış oyunu.


Oynamak için tıklayınız…Click to play…>>>>

16 yorum:

  1. dolabın üstünden şifreli çanta
    dolabın içinden musluk başını aldım musluğa taktım

    YanıtlaSil
  2. balkondan kumanda gibi bişey

    YanıtlaSil
  3. balkondan bakınca bahçedeki dolabın üstünde pense
    balkondan havlu aldım
    havludaki şifre ile elimdeki kutuyu açıp kart makinesi ve kürek aldım

    YanıtlaSil
  4. kürekle balkondaki kutudan kart aldım ama kirli

    YanıtlaSil
  5. kartı muslukta yıkadım havluyla kuruladım makineye takınca tornavida aldım

    YanıtlaSil
  6. kumandaya benzettiğim şey terlikmiş sanırım tornavida ile tahtayı açınca diğerinide buldum

    YanıtlaSil
  7. terliklerin renk sıralamasıyla dolabı açtım boru anahtarı alıp kapının önündeki yeri açtım mıknatıs aldım

    YanıtlaSil
  8. tornavida ile söktüğümüz yerin altından ip alıp mıknatısla birleştirdim aldım penseyi

    YanıtlaSil
  9. pense ile balkondaki demirin ipini kesip aldım demiri kapının yanındaki pencereden çanta aldım demirle

    YanıtlaSil
  10. umarım çantanın şifresi pencereden görünen yazı değildir

    YanıtlaSil
  11. şifre capanca

    YanıtlaSil
  12. zaten başka ip ucuda yok

    YanıtlaSil
  13. çantanın kenarındaki defteri alıp bakıyoruz ve şifreyi ona göre buluyormuşuz şifre 0154 tabii burasını kopya baktım
    çıktım teşekkürler

    YanıtlaSil
  14. ewettt teşekkür

    YanıtlaSil