2012/02/26

Pink Ruby Room Escape


Yeni kaçış oyunu


Oynamak için tıklayınız…Click to play…>>>>

5 yorum:

  1. slm.ilk ekranda duvardakı kolu cevırdım.duvardaki cercevelerın 2 sı acıldı bırındekı dugmeye bastım ıkıncısınden yesıl top cıktı.sagdakı cerceveden de baska bır dugme cıktı bastım

    YanıtlaSil
  2. sagdakı odaya gırdım.pandanın arkasında yesıl toplardan sagda yukarda cercevenın arkasından kagıt ve pembe tas aldım.lambanın ortasında dugme bastım yesıl oldu duvardakı sınege bastım karsıda odanın kose duvarında yıne kol var cevırdım sagda yerde cerceve var altından kagıt aldım.tekrar saga dondum yenı odada solda yukarda kırmızı dugme var bastım yanında cerceve altından yıne pembe tas cıktı

    YanıtlaSil
  3. mavı sınege bastım perdede kagıt.ve dıger yesıl top var aldım yesıl toplar 2. odada toplandı duvara yerlestırılıyor bır top kalmıs tekrar saga dondum yenı odada soldakı oyuncagın altından pembe tas cıktı

    YanıtlaSil
  4. yesıl sınege bastım ve duvarda cercevenın altındakı kolu cevırdım dıger cerceve acıldı ıcınden kagıt,bıt ıtem ve dugme cıktı bastım dıger odada cerceve acıldı

    YanıtlaSil
  5. en sagdakı odada renk kupunun altından kagıt cıktı.sınek resımlı kagıtlara göre kac yazıyosa o renge o kadar tıkladım sıyaha 2 kez gıbı cerceve acıldı kagıt ve tas cıktı.en son odada pembe sandalyenın ortusunun altından son yesıl top cıktı onuda yerlestırdım onu da yerlestırdım cerceve acıldı son sıfre kagıdını verdı 22517423 sıfre anahtar verdı kagıdın kesım sekıllerıne gore dızdım sayıları.ve cıkıs

    YanıtlaSil