2012/02/11

Panic Block Escape


Yeni kaçış oyunu


Oynamak için tıklayınız…Click to play…>>>>

9 yorum:

  1. Yüklenirse bakacağım. Güzele benziyor

    YanıtlaSil
  2. Kitapların arkasından. mavi kart aldım
    Saksıdan kulp aldım.
    Raftaki saksının oradan tornavida aldım

    YanıtlaSil
  3. Duvardaki panoda sondaki sırada üçünci kartın arkasından yeşil kart aldım bir de
    R+E yazıyor

    YanıtlaSil
  4. Mavi kutuyu açtım itemlerden tornavida işaretliydi ya da kulp. kutunun içinde 825 yazıyor

    YanıtlaSil
  5. Masanın solunda kapak var yerde. kulp tıkladım kırmızı kart aldım

    YanıtlaSil
  6. 825 dolapdaki yere girdim açıldı. 231 yazıyor kartlar yerleşiyor. renk sıralaması nasıl olacak

    YanıtlaSil
  7. Renk sıralamasını R + E göre yaptım.red kırmızı diye başa koydum. kırmızı-yeşil-mavi
    açıldı anahtar aldım

    YanıtlaSil
  8. Anahtarla çekmeceden levye aldım. levyeyi camın içindeki anahtar olan yere tıkladım, anahtarı alıp çıktım. güzel bir oyunmuş

    YanıtlaSil
  9. slm
    tşkler mehbup :)

    YanıtlaSil