2012/02/14

Out of the Window

Yeni kaçış oyunu



Oynamak için tıklayınız…Click to play…

8 yorum:

  1. buket ve gözlük aldım buketten gül ve fiyong aldım
    fiyongu ayıya taktım çekmeceler açılıyor
    gülü vazoya koydum

    YanıtlaSil
  2. pencerede pi amblemi ve R harfi var
    yeşil kutuya 3.14 girdim kart aldım
    papyonu taktıktan sonra ulaşamadığım her yere ulaşıyorum

    YanıtlaSil
  3. üst çekmecede anaramda bizden istenen işaret omega

    o'yu atınca mega kalıyor bunu da anagram yapınca game oluyor

    game ikinci çekmecedeki pembe kutunun şifresi.

    YanıtlaSil
  4. NEWS ipucuna göre duvardaki yönlere göre buradaki pencerelerdeki harfler düzenlenince CARD

    YanıtlaSil
  5. Alınan kartta omega işareti var ve b rakam olarak 317 var. Şifre kutusunda işaret ters olduğu için 713 girilecek.

    YanıtlaSil
  6. Kapının yanındaki şifrede yunan alfabesinde altı çizili harflerin renklere göre dizilişi : mesa (daha önce açtığımız bir kutudan sonra bu alfabeye gitmemiz gerektiği söyleniyor. O zaman renkler ve çizgiler beliriyor)

    çıkmak için passport kartı ile tıklıyoruz.

    YanıtlaSil
  7. lambda işaretinin ipucu penceredeki karttaki işaretin altında yazan mute letter yazısı. lambda sözcüğündeki sessiz harf b olacak.

    YanıtlaSil