2012/02/04

Otoiro


Yeni oyun. İyi oyunlar



Oynamak için tıklayınız…Click to play…

33 yorum:

  1. köşedeki şeylerin saçlarına göre
    yeşil 1
    sarı 2
    kırmızı 3
    mavi 4
    mavideki ampulu ve raftaki kırmızı ampulu aldum raftaki kutuya taktım mor ışık oldu
    renk karışımı sanırım

    YanıtlaSil
  2. mor renkli çekmece açılmış içinden düğme alıp sarı kutunun yanındaki yere taktım

    YanıtlaSil
  3. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  4. kolay gelsin,2. resmin köşelerinde düğmelerin yönleri var oradanda sarı ampul aldım.

    YanıtlaSil
  5. sarı ampul ile kombine yapıp diğerlerini turuncu çekmeceden tornavida,yeşil çekmeceden ok işaretli bi cisim aldım

    YanıtlaSil
  6. saol bende aldım sayende

    YanıtlaSil
  7. ok işaretini sarı kutunun ortasına taktım harita çıkıyor

    YanıtlaSil
  8. haritadaki şekiller sanırım resimdeki duruşlara göre yapılacak,köşelerdeki lambaların yönleri,bende kurcalarken kapalı kapı açıldı sanırım kombinasyonu yaptım.

    YanıtlaSil
  9. önce her rakama tuşlayıp okları yukarı çevirdim.sonra 1 e basıp oku sağ yöne çevirdim,2 yide tuşlarken açıldı.sanırım oda sola doğru idi.

    YanıtlaSil
  10. 2 nolu buton güneybatı yönünde olacak.

    YanıtlaSil
  11. ben yazacaktım baktım sen yazmışsın saol bende açtım kapıyı

    YanıtlaSil
  12. ışığı kapatınca rakamlar çıkıyor ama sıralama ne

    YanıtlaSil
  13. o rakamlar önceki odadaki kutudaki tuşlara basma sırası sağ üst-sağ alt-sağ üst-sol alt-sol üst-sol alt ve anahtar veriyor

    YanıtlaSil
  14. tornavidayı kullanacak yer bulamadım.

    YanıtlaSil
  15. tornavidayla 2 nolu resmi söktüm arkasında şifre var.

    YanıtlaSil
  16. tek gözlemi bakcaz bu şifreye nedir :)))

    YanıtlaSil
  17. tersten bakacağız sanırım oda 7310 çıktı bir iki deneme yaptım.

    YanıtlaSil
  18. buldum gördüğümüz değil göremediğimiz çizgileri okuyacaz :)))

    YanıtlaSil
  19. yeşil lambayı alıp takınca sıralama verdi resimdeki numaralara göre.

    YanıtlaSil
  20. 42312 şeklinde tıklaınca içeriden sandık çıktı.

    YanıtlaSil
  21. sen yazmışsın
    yeşil topu alıp mavi ampulu aldığımız yere taktım

    YanıtlaSil
  22. 42312 yi nerden buldun ki

    YanıtlaSil
  23. tıklama sıralaması var

    YanıtlaSil
  24. lambalara tıklayınca ilk baştaykenışık çıkardılar,onları saymıştım,yeşil lambayı takınca hangisine gittiyse yazdım bu sayı çıktı.

    YanıtlaSil
  25. ama en son kutudan çıkanda kaldım

    YanıtlaSil
  26. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  27. tamam onuda buldum,hinte tıkladım mor kutuya bak dedi,onun önündeki şeklillerin lambalardaki şekillerin rengine göre sıraladım.sarı-yeşil-kırmızı-mavi-sarı oldu onuda mor kutudan çıkan şeye tıkladım bitti.

    YanıtlaSil
  28. bende oyun açılmıyor

    YanıtlaSil
  29. Alternatif varsa bakayım

    YanıtlaSil
  30. Çerezlerini temizleyin ya da tarayıcınızı değiştirin. oyun açılıyor. biraz geç ama

    YanıtlaSil