2012/02/08

My Yellow House Escape

Yeni kaçış oyunu..


Oynamak için tıklayınız…Click to play…

9 yorum:

  1. kitaplara tıklanıyor tek bulduğum o şimdilik

    YanıtlaSil
  2. avizedeki lambalara tıkladım panolarda şekiller çıktı

    YanıtlaSil
  3. slm LadyRose
    biraz bekle açılmazsa çerezleri temizle tekrar dene

    YanıtlaSil
  4. panodaki şekillerin olduğu kitapları denedim ama bişey olmadı

    YanıtlaSil
  5. üç sağda üç solda ki ışıkları yaktım sadece panoya vuran diğerlerini söndürdüm sağ panodakileri sola sol panodaki şekilleri sağ kitaplara yapınca sabitlendi alt dolaplar açıldı
    iki parça alıp birleştirdim
    anahtarmış sanırım key yazıyor

    YanıtlaSil
  6. masanın üstündeki yuvarlak kutuyu açtım onunla anahtar alıp kapıyı açtım diğer odadayım

    YanıtlaSil
  7. sağ çiçekten anahtar alıp bir önceki odada masanın çekmecesinden kağıt aldım
    resimleri kağıttaki gibi yapınca üçüncü odadaki resmin arkasından anahtar alıp aynanın çekmecesini açtım top alıp ilk ekran kuzunun gözüne koyunca anahtar alıp çıktım

    YanıtlaSil