2012/02/15

Modern Tunnel Room Escape

Yeni kaçış oyunu



Oynamak için tıklayınız…Click to play…

11 yorum:

  1. kimse niye yorum yapmamış :)

    YanıtlaSil
  2. ay hiç bişey anlamadım çokta gıcık oldum oyuna.

    YanıtlaSil
  3. slm
    kırmızı yastıkların altından kumanda alıp tvyi açtım renkli noktalar çıktı

    YanıtlaSil
  4. o noktalara göre alt resimde tıkladım ışıkları yandı

    YanıtlaSil
  5. merdivenin yanında geçit açıldı

    YanıtlaSil
  6. önceden varmıydı bilemiyorum ama

    YanıtlaSil
  7. cd oynatıcısının içinden yuvarlak alıp aşağıda sağdaki ilk odaya taktım

    YanıtlaSil
  8. bitkinin dallarını kırdım renkler çıktı
    tıklama sıralaması var sanırım renklere yeşile tıklayınca hepsi sönüyor

    YanıtlaSil
  9. tesadüfen sadece kırmızıları yakınca sabitlendi tvnin sağ tarafında yerde de bir kapak açıldı

    YanıtlaSil
  10. oradan kare alıp diğer tarafta dairenin yanına takınca sol odadan iki mavi kart alıp birini sağ ikinci odaya taktım

    YanıtlaSil
  11. diğer kartıda tvnin sağında ışıklarını yaktığımız resmin üstündeki yere taktım aşağıda sol ikinci odadan anahtar alıp yukarıda kapıdan çıktım
    teşekkürlerrr

    YanıtlaSil