2012/02/16

Medieval Secret

Yeni kaçış oyunu.



Oynamak için tıklayınız…Click to play…

11 yorum:

  1. şövalyenin elindeki kılıcı çevirince yuvarlak pazıl parçası aldım
    çekmecedeki yapbozu yapınca balta

    YanıtlaSil
  2. 57
    26 31
    12 14 17
    7 5 9 8
    kerpeten aldım

    YanıtlaSil
  3. 4312
    2134
    3241
    1423
    üçgen parça aldım

    YanıtlaSil
  4. balta ile sandalyede bir ip ucu buldum ama anlamadım

    YanıtlaSil
  5. bir sağ yaptım masanın üstünde kerpetenle zinciri kesip bir parça daha
    kalkanda çekmecedeki üçgenlerin renkleri var onu yapınca bir parça daha

    YanıtlaSil
  6. odunların arasından ve sağdaki şövalyenin maskesini açınca bir parça daha

    YanıtlaSil
  7. sandalye oklar için ip ucuymuş
    saate göre 11 6 3 9 yapınca tornavida aldım

    YanıtlaSil
  8. kapının üzerindeki beyaz noktalara göre çekmecedeki beyaz siyah düğmeleri yaptım
    ilk sırada 1 ve 3
    üçüncü sırada 2
    beşinci sırada 1 ve 3 beyaz
    bıçak gibi bişey aldım

    YanıtlaSil
  9. bıçakla oyuncak arabadan bir parça
    tornavida ile giyotinin yanındaki şövalyeden bir parça daha aldım
    parçaları kapıya yerleştirdim ve çıktım
    teşekkürler

    YanıtlaSil