2012/02/27

Mechanic Factory


Yeni kaçış oyunu.
Oynamak için tıklayınız…Click to play…

29 yorum:

  1. selam bitirdim sayılır ama son yerde
    tıkandım kaldım

    YanıtlaSil
  2. bende kutuyu indirdim anahtari alip dolabi actim ama renkleri yapamadim

    YanıtlaSil
  3. elektrik aletlerini yerlestirdinizmi yerine?

    YanıtlaSil
  4. evet elimde sadece bir civi vida gibi bise kaldi onun yerinide bulamadim

    YanıtlaSil
  5. toplam 4 tane civi alıcaz çiviler ekranın alt tarafında reklamın uzerinde duruyor

    YanıtlaSil
  6. ben oyunu bastan alayım isterseniz yazayım tek tek

    YanıtlaSil
  7. ben ekranin hepsini goremiyom bir oyun reklamai var onumde ondan tam herseyi goremiyom ne yoptiysa o reklami kaldiramadim simdi farkina vardim

    YanıtlaSil
  8. reklamın uzerinde vidalar her sayfada 1 tane var

    YanıtlaSil
  9. 1. sayfada sandalyenin yanında tel gibi bir nesne aldım
    3. ekranda reklamın uzerinde sağ tarafta vida aldım
    4.ekranda yine reklamın uzerinden vida aldım
    mavi kutuyu actım icinden ingiliz anahtarına benzer birsey aldım
    kağıtların altından bir vida daha reklamın uzerinde demir borunnun oradan bir vida daha aldım toplam 4 vidam oldu

    YanıtlaSil
  10. vida ile ingiliz anahtarı birlesti.. 3 tane vidayı 2. ekranda alttaki borunun bos olan kısmına koyduk ucunu actık ve tornavida aldım

    YanıtlaSil
  11. şifre isteyen yere 5561 yazdım sigortanın birisini aldım
    2.sigorta kagıtların oldugu ekranda yerde tel ile acıp alıyoruz

    YanıtlaSil
  12. 3.sigorta ilk ekrandaki ortadaki yeri t.vida ile dusuruyoruz oradan alıyoruz
    saate yerlestiriyoruz

    YanıtlaSil
  13. vidalari yerlestirgigimiz odadaki kutuya anahtarla vidayı birlestirdigimiz aletle yerdeki aleti tıklıyoruz yesil ısık yanıyor 1.sayfadaki trafik kurallarındaki rek sıralamasını giriyoruz 2. yesl yanacak

    YanıtlaSil
  14. 5.odadaki sağdaki paneli tornavida ile acıyoruz disket var disketi 1.ekrandaki tv ye yerlestiriyoruz 3526 sifre veriyor..alt ust orta alt yaparak kutuyu dusuruyoruz anahtarımızı alıyoruz ve elektrik dolabını acıyoruz ben burada tıkandım...

    YanıtlaSil
  15. yardımcı olabilmmi doktor?

    YanıtlaSil
  16. bin ilk vidayi kablolarin oldugu yere koyduktan sonra anahtar kayboluyor diyer iki vida elimde daha

    YanıtlaSil
  17. 1. yeşil ısık yanmıstır.. vida ve anahtar kaybolacak.. 3 vida olması lazım reklamın oralara bak doktor

    YanıtlaSil
  18. evet yavas yavas ilerliyom vidalarida taktim renkleri yaptim ama anahtarla acilan yerdeki renkleri yapamadim daha

    YanıtlaSil
  19. file:///C:/Users/Tosh%C4%B1ba/Desktop/Ekran%20Al%C4%B1nt%C4%B1s%C4%B1.PNG

    YanıtlaSil
  20. rekleri link yolladım o kırmızı ve mavi olan bolumun yanındaki kutulara giricez 2. yeşil ısık yanacak..kırmızı sarı mavi yeşil

    YanıtlaSil
  21. kameranin ustundeki renkleri bulamadim ben

    YanıtlaSil
  22. orayı bende bulamadım.. elimde tek tornavida ile dolasıyorum :)

    YanıtlaSil
  23. doktorr cıktım:)) kameranın uzerindeki yere de elektrik saatinin uzerindeki yere de kırmızı yeşil mavi sarı yaptım sonra dondum elektrik saatindeki dugmeyi indirdim kapı acıldı ve cıktımm :))

    YanıtlaSil
  24. bu sinirle tornavidayi kimseye vurmayasin dikkat et

    YanıtlaSil
  25. tskler tugdol bende ciktim

    YanıtlaSil
  26. Teşekkürler ellerinze sağlık.

    YanıtlaSil