2012/02/10

La-taru escape IV


Yeni kaçış oyunu.


Oynamak için tıklayınız…Click to play…>>>>

10 yorum:

  1. birinci kapı zile basınca
    ikincisi lambayı sağ alta getirip kapının altına tıklayınca çıkan ip yanınca açıldı

    YanıtlaSil
  2. üçte tıklama sıralaması var sanırım ama en azından ingilizce bari olsaydı tarzanca da olsa anlama ihtihalimiz oluyordu o zaman

    YanıtlaSil
  3. ay çok ilginç
    yüzüne tıklayıp sol alttaki yazıya tıklarken baktım burun kılları uçuşuyor altında ki kılı koparttım açıldı kapı :))))

    YanıtlaSil
  4. dördüncüsü kapının sağ alt çizgisine tıklayınca fermuar ucu oluyor o uca biraz tıklayınca fermuar çıkıyor açıp geçiyoruz

    YanıtlaSil
  5. beşincide pandayı boyuyoruz
    googlede panda resmini açıp baka baka boyadım :)))

    YanıtlaSil
  6. altıncıda adamı durduruyoruz space yazısı çıkınca klavyeden sıpace tuşuna basıyoruz defalarca ve kapı çıkıyor
    yedide kutu kola gibi açıyoruz kapıyı

    YanıtlaSil
  7. sekizde perdeyi açınca çıkan şekillere göre adamı oynatıyoruz kapı açılıyor

    YanıtlaSil
  8. dokuzda kapıyı açıp sola çektim sonra alttaki oka basılı tuttum

    YanıtlaSil
  9. SOUTH WEST YAZDIM ONUNCUYA AMA OLMADI

    YanıtlaSil