2012/02/20

Kaifu House Escape

Yeni kaçış oyunu.


Oynamak için tıklayınız…Click to play…

6 yorum:

  1. kapının solundaki tablodan pil
    balonlu ekranda ortadaki tabureyi alıp ayağına pil takınca istiridye aldım

    YanıtlaSil
  2. mavi beyaz beyaz sarı beyaz çekmeceden makas
    makasla balonu aldım

    YanıtlaSil
  3. slm.balonu tabureye takıp dalga resmi olan tabloya koydum,balık resmi olan tablodaki balıkların bazıları daire içine alındı..mor, koyu yeşil,koyu mavi çekmeceye girdim kitap aldım.kitabı kapıya uyguladım ama olmadı..

    YanıtlaSil
  4. sağ alt
    sağ üst
    sol alt
    sol üst
    sağ alt
    sol alt
    sağ üst
    sol üst

    YanıtlaSil
  5. çok karışık bir yöntemle bulunmuş şifre. anlayabildiğim kadarı ile mantığı;
    kitabın kapağını dört eşit parça halinde düşünmüşler ve o parçalara denk gelen resimlerle paspas üzerindeki şekilleri eşleştirmişler http://imageshack.us/photo/my-images/214/lastcode.jpg/

    YanıtlaSil