2012/02/20

Insert Coin Escape

Yeni kaçış oyunu.




Oynamak için tıklayınız…Click to play…

11 yorum:

  1. sasıdan coin kitapların arkasından kaşık kalemlikten klip diye bi item
    masadan bardak aldım
    koltuğa ve masanın altına yaklaşılıyo ama bişey göremedim henüz

    YanıtlaSil
  2. slm emma dolabın uzerinden tuz kutusu aldım

    YanıtlaSil
  3. lambanın altından da klips aldım
    dolaptan şarj aleti aldım

    YanıtlaSil
  4. dolap ile çalışma masası arasında şampanya var şifre ve buz aldım çekmeceye girdim bıçak aldım

    YanıtlaSil
  5. tuzla kaşık birleşti ama nerede kullanıcam bulamadım daha

    YanıtlaSil
  6. bıcakla sarjın ucunu kestim klipsleitaktım buzu bardaga bıraktım kasıkla tuz aldım bardaga bıraktım sarj pcnin yanına taktım bardaga bagladım parayı içine attım temiz olarak geri aldım

    YanıtlaSil
  7. para ile dısarı cıktım

    YanıtlaSil
  8. aa coinle kapıya tıklayınca bittiii:))
    teşekkürler asude:)

    YanıtlaSil
  9. emmma senin gerçek adın ne

    YanıtlaSil