2012/02/06

Igloo Escape 3


Yeni kaçış oyunu


Oynamak için tıklayınız…Click to play…>>>>

25 yorum:

  1. Ekranın birinden kürek aldım.Kapının oradaki kar yığının tıkladım. üçgen aldım
    Bu seferki oyun farklı

    YanıtlaSil
  2. ilk ekranda sağ alttan bişey aldım
    üç sandığın olduğu ekranda yerdeki kartoplarını toplayınca küre

    YanıtlaSil
  3. Ekranın birinde yerde bir oyun var. Kenar çizgilere değmeden kar toplarına tıkladım. sonunda bir kar topu aldım

    YanıtlaSil
  4. buzdolabı olan ekranda sağ üstte 5364
    kartoplarını sayarsak 4213

    YanıtlaSil
  5. Ekranın birinde kar topları var
    4213 diye
    duvardaki dolaba sırayla bastım 1,2,3,4 olarak dolap açıldı içgen aldım

    YanıtlaSil
  6. Üçgenleri sandığa takınca kar topu aldım iki kar topunuda kapıya yerleştirdim

    YanıtlaSil
  7. saol mehbup üçgenleri takınca bir kartopu daha aldım
    kartopları kapının üstüne takılıyor

    YanıtlaSil
  8. çorapların renkleri kapağı açmadı

    YanıtlaSil
  9. ben de ona bakıyordum. sayılara göre mi. çorapdaki sıralamaya göre denedim olmadı

    YanıtlaSil
  10. resimdeki fokların sayısı 3123 anahtar aldım

    YanıtlaSil
  11. anahtarla dolaptan havuç alıp adama verdim elindeki kartopunu aldım

    YanıtlaSil
  12. iki üçgeni taktığımız yerde duvara tıklanıyor ama bişey yapamadım elimdeki itemde bir işe yaramadı henüz

    YanıtlaSil
  13. sandıktaki ok işaretine göre 2 1 3 2 sıradaki renkler mehbup k y m s çekiç aldım

    YanıtlaSil
  14. sağol gmz aldım ben de

    YanıtlaSil
  15. çekiçle yerdeki sopayı aldım

    YanıtlaSil
  16. çekiçle yerdeki sopayı alıp duvara vurdum elimdeki ilede yerdeki kara tıkladım top oldu kapıya takıp çıktım

    YanıtlaSil
  17. Sopayı. üçgenleri taktığımız orada duvardaki yere tıkladım. yere karlar düştü. elimdeki kalple tıkladım kartopu aldım

    YanıtlaSil
  18. Özür gmzz, ben teşekkür ederim fena değildi. Eski oyunlarını daha çok seviyorum

    YanıtlaSil
  19. oyunu yapamadım :(

    YanıtlaSil