2012/02/19

Hungry

Yeni kaçış oyunu



Oynamak için tıklayınız…Click to play…

8 yorum:

  1. bitkiden anahtar aldım
    dolabın kapağından kalem..about yapınca uzadı
    anahtarla çekmeceden kahve sanırım..çubukla diğer çekmeceden kağıt ve kaşık aldım

    YanıtlaSil
  2. kaşıkla masadaki şeyi yedim rakam çıktı tabakta bardağın altında sanırım rakamları yazacağımız sıra var küçük büyük orta diye...
    camdan bakınca aşağıda anahtar var ama alınmıyo
    sandalyeyi aldım

    YanıtlaSil
  3. tv çekmecesinden kumanda aldım
    sandalyeyi saatin altına koydum pillerini aldım kumandaya taktım
    tvyi açınca dolaptaki kutu için ipucu çıktı
    ona göre kutuyu yapınca mandal aldım

    YanıtlaSil
  4. rakamı kopya baktım...493 müş
    bardak aldım dolaptan masadaki bardaktan su doldurup mikrodalgaya koydum
    ordan alıp kahve gibi şeye boşalttım kaşıkla yedim şifre çıktı yine:(

    YanıtlaSil
  5. hayret bunu nasıl yaptım şaştım kendime:))
    tvdeki kelimelrin başındaki harflere ve kenardaki rakamlara göre 513 bulunuyo
    onu 2yle çarptım 1026 çıktı siyah bişey aldım

    YanıtlaSil
  6. çubuk mandal ve siyah şey birleşti
    camın altında duran anahtarı aldım kapının yanındaki paneli açtım
    elimdeki kağıtta köşedeki oklu şekle göre tuşlara tıkladım ve çıktım
    sol üst
    sağ alt
    sağ üst
    sol alt
    sağ alt
    sol üst...

    YanıtlaSil
  7. 493'ün bulunuşu:

    bardağın altındaki ipucunda

    small, large, center ipucu ve sıralaması vardı.
    Küçük diaredeki rakam:84 burada küçük olan 4
    Büyük dairedeki rakam 97 burada büyük olan rakam 9
    orta boydaki dairedeki rakam 51, 1 den 5 e sıralarsak ortadaki rakam3

    YanıtlaSil