2012/02/13

Human Brain Escape


Yeni kaçış oyunu.


Oynamak için tıklayınız…Click to play…

7 yorum:

  1. gözlerin rengine göre artı şeklindeki kutuyu açtım kulak çubuğu
    kulak çubuğunla yeşil şeyi aldım

    YanıtlaSil
  2. ilk ekranda damarları bağladım
    şifreli kutunun olduğu ekranda yerden bıçak
    bıçakla kemikden bağ
    bağı dişlilere taktım

    YanıtlaSil
  3. dişlilerin olduğu ekranda altta sağ tarfata tıklayınca makara
    kemiklerdeki sarkan iplere göre aşşağıda yukarda orta ve orta yapınca testere
    testereyle dişlilerin olduğu ekranda kemiği kestim göz aldım

    YanıtlaSil
  4. kürsanla kolun olduğu yeri tıkadım kolu kaldırdım ekran pembe oldu
    küçük canlıların bacak sayısına göre kutuyu açtım
    kapının üzeerindeki yanıp sönen nesnelere göre 2.4.3.ve 1. yebastım yine pembe oldu

    YanıtlaSil
  5. gözlü ekranda sağ tarafı bantladım medikal iğne
    iğne ve ipi birleştirdim
    gözüde canlıların olduğu ekrana taktım ekran pembe oldu

    YanıtlaSil
  6. aynı ekrandan alttan damar aldım 1. ekrana taktım üstten anahtar aldım
    anhtarla parça parçayı diktim çıktım :)

    YanıtlaSil