2012/02/26

Human Brain Escape 4


Yeni oyun


Oynamak için tıklayınız…Click to play…>>>>

9 yorum:

  1. slm tesekkurler.2 solda yerden kalem aldım.kalemle ampulun oldugu ekranda 3 sarı serıdın enustundekının soluna bısey cızdık.2. ekranda sinir hucresının sagdakı pembe olan uclarına alt ust sag sol basınca ıtem verdı

    YanıtlaSil
  2. soldan 2. ekranda aldıgımız stıckle sagdakı yesıl seylerden bırını stıckın ucuna aldık

    YanıtlaSil
  3. ılk ekranda tasa stıckle dokununca ıtem verdı

    YanıtlaSil
  4. soldan 2.ekranda renklerı denerken bırden oldu sıralamayı bılmıyorum

    YanıtlaSil
  5. lambalı olan yerde sıfre 2697 kablo renklerıne gore dıger ekranda renklı torbaların ıcındekı yuvarlak sayısı

    YanıtlaSil
  6. yerde sagda altta sekıllı sıfrenın oldugu ekranda yay buldum.ılk ekranda pembe kasların arasından sekıl aldım 4. ekrana yerlestırdım

    YanıtlaSil
  7. gözleri kucukten buguge dogru nolarını 1342 yuvarlak basılan tus sırası

    YanıtlaSil
  8. kemıge cızdıgımız yerı cıkartamadım

    YanıtlaSil
  9. 1 fasulye 2 besgen 3 kumsaati 4 yıldırım mercek gıbı ıtem verdı onunla kemıktekı seklı cıkarıp yerlestırdım cıkıs

    YanıtlaSil