2012/02/23

Human Brain Escape 3

Yeni kaçış oyunu



Oynamak için tıklayınız…Click to play…

1 yorum:

  1. slm
    ilk ekranda göz
    şifre isteyen parmaklıklı ekranda üstten makara
    enjektör olan ekranda yaprak alıp gözü sulandırdım yaprakla
    ilk ekrandaki renklere göre turuncu yeşil mavi pembe yapınca çıkan noktalara göre 3752 bıçak aldım
    renk şifresi yaptığım ekrandan x gibi bişey aldım
    yara bantlı olan kilitli yer bulunan ekranda alttan şişe aldım
    x ile bıçak aldığım ekranda ortadaki yerden solucan
    solucanla enjektörlü ekrandan anahtar
    muz dilimine benzeyen şeylerin sıralamasına göre 1 4 3 2 enjektörlü yerde tuşlara bastım enjektörü aldım
    anahtarla camlı yerden bişey aldım
    enjektörün iğnesini alıp iple birleştirdim
    razor yazan itemle gözün ordaki ipleri kestim
    şişe ile gözyaşı aldım
    gözyaşını ipleri kestiğim yere döktüm yuvarlak kapı çıktı
    kapının kenarındaki yırtıkları diktim çıktım

    YanıtlaSil